Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 4, Rancho Cacamonga

Het is nu zondagochtend 8:30. Net als gisteren slapen Alvin en Bryan lekker lang uit. Ik ben al even wakker. Gisteren hebben we een relaxt dagje gehad. Ik dacht voordat we op reis gingen dat ik elke dag van alles zou willen zien om maar niks te missen, maar het is lekker om te starten met wat rustige (voor de lezer saaie) vakantiedagen. Gisterochtend heeft Bryan gespeeld met Danny en Danielle. Ik heb een claim ingediend bij Air France en ons telefoontje geactiveerd en aan de praat gekregen. Daarna heb ik lekker gelezen en Alvin ging met z'n scriptie bezig. Na Bryans middagslaapje hebben Alvin, Bryan, Danny en Jennifer lekker gezwommen. Relaxt zo'n zwembad in te tuin! We hebben pizza met sla gegeten. We willen de koffers bij Eric en Jennifer laten en de bagage in tassen meenemen naar las Vegas, omdat we de koffers niet goed in de camper kwijt kunnen. We gingen samen met Jennifer, Danielle en Danny eerst naar Rita en Louis want ze hadden misschien wel wat voor ons. Omdat we in de Journey helemaal achterin ook nog stoelen omhoog kunnen zetten konden we met z'n allen in onze auto. Danny mocht in de 'very back' en dat vond hij erg leuk, was ook een erg grappig gezicht, zo'n klein mannetje helemaal achterin zo'n grote auto. We hebben van Rita en Louis een paar tassen gekregen en zijn daarna naar de Walmart geweest en hebben daar nog 3 grote sporttassen gekocht. We hebben toen we thuis kwamen de kadootjes uit Nederland gegeven. Eric was aan het werk maar hem hadden we al eerder de politiespullen van Hilbert gegeven. Vond hij ook erg leuk, Hilbert! Gisteren op tijd gaan slapen, door het tijdsverschil ben je 's avonds toch nog steeds erg moe. We staan nu maar eens op!

Reacties

Reacties

mamamarga

Fijn weer een paar verhalen zo 's morgens vroeg, ik vind het knap, maar is denk ik ook wel leuk voor jezelf om alles op te schrijven.
Fijne dag/slaap lekker.
liefs xxx

Ryenke

Leuk, nog een verhaal! Kunnen de kinderen een beetje communiceren met elkaar? Grappig dat jullie hilbert zijn spullen hebben gegeven is toch leuk iets te krijgen uit het buitenland :) Liefs X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!