Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 24 Anaheim - Rancho Cucamonga

Vanmorgen de laatste spullen gepakt en de camper schoongemaakt. Allebei nog gauw een (koude) douche en tegen half 11 heb ik de auto gepakt om voor Alvin aan naar Moturis/Camping World te rijden. Alles ging prima, ze vonden hem blijkbaar netjes genoeg en we zijn binnen de mijlen gebleven, generator niet gebruikt dus we hoefden niks meer te betalen. Toen weer op pad met de auto, lunch gehaald want we waren wel toe aan een lekkere hap. Toen we bij de auto stonden riep Alvin ineens; Jedinja, Jedinja, moet je kijken!! Ik schrok me rot, maar wat bleek er vloog een vliegtuig over dat een spaceshuttle op zich vervoerde. De Endeavour bleek later, daarnaast vlogen 2 straaljagers. Indrukwekkend om te zien! Later bleek dat Eric het ook had gezien, hij heeft er een foto van kunnen maken.  We waren van plan om naar Hollywood te gaan maar omdat het al begin van de middag werd, en de files 's middags niet heel aantrekkelijk zijn, besloten we vast richting Eric en Jennifer te rijden, onze bestemming van vandaag. We zijn even bij oma, tante Rita en oom Louis aan geweest en zijn daarna wat gaan shoppen. O.a. wat spijkerbroeken en 2 paar laarzen voor mij als resultaat. We hebben lekker gegeten bij Eric en Jennifer en gezellig bijgekletst. We besluiten morgen naar Hollywood te gaan, Alvin vindt het erg leuk om Bryan met het Hollywoodsign op de foto te zetten. Daarna nog wat winkelen, Alvin heeft zijn nieuwe gympen nog niet gevonden dus daar moeten we nog voor op pad. Maar hopen dat we alles mee naar huis kunnen krijgen!

mamamarga

ben erg benieuwd naar de foto's ;)
fijn dat jullie weer thuis zijn!.