Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 23, Dockweiler State Beach - Anaheim

Vanmorgen rustig opgestaan en ontbeten op het strand, gewoon omdat het kan! Heerlijk zeg, zonnetje scheen lekker en het werd al snel warm. Ik heb gelezen en de Alvin en Bryan hebben zich ook prima vermaakt, Bryan vindt het erg leuk om ingegraven te worden.  Begin van de middag hebben we ons boeltje gepakt om de huurauto op te gaan halen. We waren vroeg (echt waar!!) dus moesten zelfs 20 dollar extra betalen. Maar als we hem maandag rond dezelfde inleveren krijgen we dat weer terug. Bij het uitzoeken van de auto liet Alvin zijn oog vallen op een Ford Explorer. Deze was eigenlijk een klasse te groot dus Alvin, klaar om te onderhandelen, naar een medewerker. Die zei dat we die auto gewoon mee moesten nemen. Ze weten vaak het verschil niet tussen een midsize en standard SUV dus gewoon er mee naar de uitgang rijden. Zo gezegd zo gedaan, we hebben de auto gewoon meegekregen. Alvin reed met Bryan in de camper naar de camping en ik stuurde onze gave SUV daar achteraan. Wat heerlijk om weer in een auto te rijden, geen gehobbel, gerammel en geschud. Begrijp me niet verkeerd, een camper is een fantastisch vakantievervoersmiddel maar een auto, helemaal deze, rijdt toch stukken comfortabeler. Eind van de middag hebben we ingecheckt in Anaheim. Nette camping en we hebben lekker gezwommen, t was zo warm!  Daarna zijn we uit eten geweest bij Outback, een steakhouse waar ik erg positieve berichten over gelezen heb. Een lekkere salade gehad en daarna allebei een stukje vlees. Nou ja Alvin had uiteraard nogal een steak maar het smaakte allemaal goed. Met z'n 3en een toetje gedeeld, fantastisch wat was die lekker, gelukkig gedeeld want het was anders veel te veel!  Toen we terug waren verder gegaan met inpakken. Morgenochtend leveren we de camper weer in. Ik ben tegelijk met Bryan gaan slapen (het was al laat) en Alvin heeft de boel verder klaar gemaakt. De vakantie zit er bijna op...