Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 26, Disneyland

Vanmorgen op tijd op, want vandaag naar Disneyland! Iets na negenen zijn we vertrokken. In 2 auto's want Danielle was de laatste dagen niet fit dus als het niet zou gaan kon Eric eerder met haar naar huis. We hebben een erg leuke dag gehad. Bryan ook meegenomen in verschillende attracties maar hij vond sommige dingen toch wel erg spannend! Tussen de middag zijn we getrakteerd op pasta en kip, was erg lekker! We hebben nog in Mickey's huis gekeken en Bryan meegenomen in een achtbaan. Hij mocht er in qua lengte maar vond het wel heel spannend. Je zou maar zulke ouders hebben zeg, willen ze zelf graag in de achtbaan en moet je als 2-jarige maar mee! Verder hebben we de parade bekeken en zijn we om de beurt nog in attracties geweest. Bryan heeft lekker even geslapen. Maar aan z'n snoetje te zien droomde hij wel over de spannende attracties. Hopelijk geen nachtmerries vannacht! Toen iedereen, behalve Bryan en ik, in de rij stonden voor de space mountain heeft Bryan een knuffel uitgezocht, Mickey Mouse. Alvin was uit de rij gestapt omdat die wel erg lang was dus kwam ons vergezellen. De ruimte waar we Bryan konden verschonen was trouwens erg leuk. Je kwam binnen en moest dan wachten tot de 'zuster' je kwam halen. Ze vroeg dan: 'potty' or 'changing'? Dan werd je meegenomen naar een enorm schattig ingerichte babykamer met 2 kleine wc'tjes en verschillende 'verschoningstafels'. Erg leuk ingericht! Rond 21 uur hebben we de spullen uit de kluis gehaald en zijn we het park uit gegaan. We hebben bij een grote winkel nog een Mickey Mouse petje met grote oren voor Danny gekocht, dat wilde hij graag hebben. Toen we naar de shuttlebus liepen konden we het vuurwerk bewonderen. Na een bezoekje aan de Mac zijn we naar huis gereden. Morgen weer naar huis!