Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 8, Las Vegas-Zion

Vanmorgen de 'luggage service' gebeld om te vragen over er over 15 min iemand onze bagage op kon komen halen. Binnen 5 minuten stond er iemand aan de deur die vrij geïrriteerd was dat we nog niet klaar waren, we moesten maar opnieuw bellen en hij liep weg voor ik uit kon praten, belachelijk hoe hij deed! Toen we na 10 min klaar waren maar opnieuw gebeld en na ruim 5 minuten was er iemand die overigens veel vriendelijker was. Alvin heeft uitgecheckt en ik heb de bagage en de auto geregeld. We waren tegelijk klaar. Moesten de tassen wel zelf in de auto doen, dat was weer jammer haha Toen op naar de Best Buy want er moest nog een camera gekocht worden natuurlijk. Die we uiteindelijk wilden was hier niet op voorraad maar wel bij een andere locatie en die zou op de route liggen. Prima, daar naar toe gereden, de camera opgehaald en boodschappen gedaan bij de Walmart voor ons camperavontuur. We kondenom 13 uurde camper ophalen maar ik heb gebeld dat we iets later waren zodat we alle boodschappen vast binnen hadden. Bij de walmart deed de creditcard het niet en we vreesden het ergste...

Rond half 2 waren we bij de camperverhuurder. Bryan was in slaap gevallen en ik heb hem maar op de arm meegenomen, hij sliep lekker verder. Alvin gaf zijn paspoort, creditcard en onze rijbewijzen... en ja hoor hij kon de borg niet inhouden van de creditcard... Wat nu... We konden om onduidelijke reden geen 1000 dollar pinnen, dat had Alvin al geprobeerd. Hij probeerde de bank en interhelp te bellen en uiteindelijk iemand gesproken. De creditcard leek volgens meneer niet volledig geblokkeerd, maar de kaart kon volgens ons ook nog niet aan z'n limiet zitten... Ik ben maar met slapende Bryan gaan zitten en kon wel janken, want wat moeten we zonder creditcard, geen camper geen auto meer en hotel boeken zonder creditcard is ook lastig. De manager erbij gehaald en ze moesten toch echt geld zien voor we de camper mee zouden krijgen. Toen zag ze mij op de grond zitten en zei: oh your traveling with a kid! Ze heeft wat telefoontjes gedaan en blijkbaar kreeg ze bevestigd dat de kaart niet geblokkeerd was, ze heeft een afdrukje gemaakt van de creditcard en zou het morgen opnieuw proberen. We mochten de camper meenemen. Denk dat dat uiteindelijk ookwel geholpen heeft dat we Bryan bij ons hadden.Voor de zekerheid ons Amerikaanse telefoonnummer gegeven en ze zouden bellen als er wat was. Wat een geluk zeg! Wat waren we opgelucht! We hebben uitleg gekregen en we hebben de spullen ingepakt.

Toen ben ik in de auto, en Alvin en Bryan in de camper er achteraan, naar het vliegveld gereden om de auto in te leveren. Inmiddels brak de 2e helft van de middag aan en in Zion is het een uur later. Aangezien het zo'n 3,5 uur rijden is en we een uur zouden verliezen hebben we besloten om in Las Vegas te overnachten. Ondertussen had Alvin zijn mail gecheckt en we krijgen van de KLM/Air France een mooie schadevergoeding waar we een nieuwe camera van kunnen kopen. Superblij met deze meevaller, echt een goede service! We hebben lekker bij de In-N-Out gegeten. We hadden nog weinig gehad vandaagdus waren wel aan wat toe. We hebben bij Target nog wat schoonmaakspullen gekocht want die bleken niet in de camper te zitten. Daarna zijn we naar Sams Town gereden. Een campground waar je voor 20 dollar per nacht kunt staan, met full hookup (water, stroom en aansluiting op het riool), zwembad(je), toiletgebouwen en wasruimtes. Toen we ons geïnstalleerd hadden was het inmiddels al ruim 21 uur geweest. Het was zo warm dat we nog lekker even hebben gezwommen. Bryan heeft zich zo goed gehouden vandaag, dus hij had ook wel een pleziertje verdiend! Hij vindt het geweldig om steeds in het water te springen. Je moet hem goed in de gaten houden want dat springen gaat hem verbazend goed af! Daarna gedoucht en naar bed! Hij sliep vrij snel. Ik heb daarna alle kastjes gesopt en onze tassen uitgepakt en in de kastjes gestopt. Alvin ging nog even naar de Walmart waar hij geslaagd is voor een statief. Hij vond het maar niks om daar zo s avonds laat te lopen met al dat gespuis. Maar snel gaan slapen. Morgen op tijd op pad naar Zion!