Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 14, Bishop - Yosemite

Vanmorgen hebben Bryan en ik tot 9 uur geslapen. Alvin was iets eerder wakker en wekte ons. We hebben alledrie even lekker gedoucht in de douches van de camping. Daarna ontbijten en nog even online geweest. Bryan heeft nog gebeld met z'n nichtjes Sophie en Marlon, zij gingen net naar bed maar waren nog wakker. Ook even gebeld met opa en oma. We hebben een poging gedaan om foto's op de site te zetten maar dat lukte niet. Misschien als we een McDonald's tegenkomen. De spullen allemaal opgeruimd en toen zijn we vertrokken. We hebben bij de Mac bij Mammoth Lakes de foto's kunnen uploaden nadat we ze flink verkleind hadden. Toen verder op pad. We zijn van plaats gewisseld want Alvin zou de tweebaanse Tioga Road rijden. Nou ik vind het rijden in de camper maar spannend. De bergen op gaat wel maar eraf, brrr! Maar ik heb hem braaf naar de Tioga Road gestuurd en zelfs daar nog een stukje opgereden. Maar blijkbaar heb ik toch meer hoogtevrees dan ik dacht, of het was omdat Bryan naast me zat, maar ik heb het stuur toch vrij snel uit handen gegeven. We zijn op een paar viewpoints gestopt en daarna naar de camping gereden. We hebben een mooi plekje! Lekker ruim, picknicktafel en een firepit. Het zijn beschutte plekken met veel hoge bomen. Als je omhoog kijkt zwaaien de toppen wat heen en weer. Apart gezicht. We hebben ovenfriet en kip in de oven gedaan en er een salade bij gemaakt. Was lekker. Alvin heeft een vuurtje gestookt in de firepit. Gezellig alle vuurtjes op de camping! Op tijd gaan slapen, morgen gaan we Yosemite verder ontdekken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!