Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Pismo - Dockweiler State Beach (LA)

Vanmorgen samen met Bryan naar de receptie geweest en hebben we de overnachting betaald. Het is hier op zich mooi weer, mooie blauwe lucht maar het is niet zo warm om lekker te zwemmen etc. Daarom besluiten we vandaag naar Malibu te rijden. We zijn eerst naar Solvang gereden. Dit is een leuk dorpje in Deense stijl gebouwd. Allerlei winkeltjes en bakkerijtjes waar ze pretenderen Deense producten te verkopen. Toch grappig om te zien dat hier ook Wilhelmina pepermunt en katjesdrop onder valt. Onder de verpakking van sommige dingen stond zelfs dat het uit Nederland kwam. Al met al wel een leuk plaatsje om even door heen te lopen. We vervolgen onze weg naar Malibu. Toen we daar aankwamen zagen we een wilde zee en een heel smal strandje, niet echt een plek voor Bryan om lekker in het zand te spelen. We besluiten door te rijden naar Dockweiler State Beach, hier is een camping waar je eigenlijk op het strand staat. We waren er met de auto al langs gereden dus we wisten zo'n beetje waar het was. Uiteindelijk kwamen we eind van er middag aan. Fantastisch om hier te staan! Met 1 stap sta je op het strand. Bryan hoefde zich dan geen moment te bedenken en hij zat al in de grote zandbak. De temperatuur is ook nog lekker. Enig nadeel is dat het vliegveld hier vlak achter zit (hoewel Bryan vliegtuigspotten erg leuk vindt) maar dat is ook weer een voordeel omdat we daar morgen onze huurauto ophalen. Ander nadeel is dat alleen dat hier geen internet is dus ik kan de verhalen van de afgelopen dagen nog niet online zetten. (Jullie zullen weer ineens een lading leesvoer krijgen!) Maar ach voor de rest, mooi! Op het strand zijn zogenaamde firepits, betonnen ronde dingen waar je een vuurtje in kunt maken. Na een prachtige zonsondergang heeft Alvin een kampvuur gemaakt. Daar hebben we onze gezonde maaltijd gegeten, broccoli, ovenfriet en zalm. Heerlijk! Toen Bryan op bed lag heb ik lekker gelezen en heeft Alvin de financiën bijgewerkt. Morgenochtend lekker op het strand vertoeven en s middags halen we onze huurauto op en rijden we naar ons laatste kampeerplekje. De tijd vliegt!

Nelleke

Leuk om alles mee te beleven wat jullie zien en meemaken ... zo herkenbaar allemaal. Geniet nog van de laatste dagen en een goede reis terug gewenst.

mamamarga

fijn om alles weer te lezen, ik wil jullie nu wel weer eens in het echt zien hoor!!, heel goede terugreis toegewenst!!
kus xxx

Ryenke

Klinkt zeker goed uit je bed stappen en op t strand staan!