Alvin, Jedinja & Bryan naar Amerika!

Dag 25, Rancho Cucamonga (Hollywood en Ontario)

Vandaag stond Hollywood en de zoektocht naar gympen voor Alvin op het programma. We gingen met z'n drieën, de rest had andere plannen. Na een uurtje rijden kwamen we bij het Hollywoodsign. We waren niet de enigen! Wel leuke plaatjes kunnen schieten, nou ja als je niet te veel op Bryan let, want hij blies steeds z'n wangen op! Maar misschien zit er nog een leuke foto bij. Toen zijn we naar 'The Grove' geweest, een groot winkelcentrum waar ook veel 'celebs' shoppen. Er worden ook opnames gedaan voor een of andere tv-show, maar natuurlijk niet toen wij er waren. Was leuk om er rond te kijken, maar er waren geen schoenen naar Alvins wens. Er was ook een 'farmersmarket'. Hier kun je bij allerlei eettentjes eten halen. We hebben oa wat Mexicaans eten gehad en Bryan had een 'french pancake'. Was lekker en een gezellige omgeving, waar ook veel locals komen.  Daarna zijn we naar 'Ontario Mills' gegaan, dit is een enorm groot outletcenter. Onderweg reden we door Beverly Hills, wat een leuke huizen staan daar! We waren eind van de middag in Ontario en we hebben Jennifer laten weten dat we voorlopig nog niet thuis zouden zijn, wat is hier veel te zien! Wel leuk bij dit winkelcentrum is dat ze op het wandelgebied tussen de winkels van alles aanbieden, bv stoelmassages, tanden bleken, etc. Op een gegeven moment zag ik 2 dames die met behulp van draadjes je wenkbrauwen kunnen epileren. Ik had hierover al eens gehoord van Danielle dus dat moest ik proberen, wel een beetje pijnlijk maar tevreden over het resultaat. Hoe ze dat nu doen...?! We hebben ons er tot bijna 21 uur vermaakt en we zijn tevreden over de buit, Alvin 2 paar Nikes, ik een paar All Stars en de jongens zijn goed geslaagd bij Tommy Hilfiger. Morgen gaan we met Eric, Jennifer, Danielle en Danny naar Disneyland!

henny Arends

Ben benieuwd wat er nog komt, jullie zijn in het verhaal nog lang niet thuis.
Gezellig weer om te lezen!!!